Onsdag 23/7

Hej på er i gen mina bloggläsare.Om några veckor är min semester slut och då är sommaren över tycker jag. Den här sommaren har varit toppen har varit på bröllop och hos syrran i Eskiltuna. Mamma och jag och syrran var i parken zoo och tittade runt lite i värmen. Jag vann 4 kg godis gissa vad glad jag vart jag bara jublade av lycka. Vikten går toppen är normalviktig nu. Fast sommaren är lite farlig när man är ledig så blir det lite för mycket onytigt men man måste ju få unna sig nåt i bland. I dag när jag kom hem så var mina sötta små katter så glada. Nu i kväll har jag städat ett skåp i köket det vart bra och sen har jag damsugit lite här Hema. Vet ni en sak jag har studsat på studsmatta i sommar supper roligt tycker jag. Ni vet om man studsar 30 minuter varje dag så är det som att gå på gym i 1 timme bra va. Men jag kan inte inte studsa varje dag för att jag har ingen studsmatta. På min semester har jag inte haft lust att läsa min bok som jag lånade på bibloteket. Nu måste jag gå mina vänner men vi hörs HEJ DÅ....    OBS i år har jag även varit på Gotland det var supper roligt tycker jag.....  
 
 
 
                                                             
 
                                                                               
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0