Onsdag den 1/1

HEJ MINA BLOGGLÄSARE!!!! Nu ska jag berätta lite vad som har hänt under jul och nyårsafton för er år 2013.
på juafton var vi hos min moster och firade jag fick träffa släkten och min pappa var med och firade jul med oss. Syrran kom hem tog med sin dotter me det var roligt att träffa dom. ja fick massa med julklappar jag är supper nöjd. på juldagen var vi hos min andra syrra och firade lite jul och då vart det julmat i gen och julklappar det var supper trevligt. i går var det nyårsafton då var pappa hos mig och firade vi åt potatisgratäng och fläskfile som jag hade jort. som efterrätt blev det ostkaka och grädde. Senare på kvällen åt vi kex vindruvor och ost jätte gott och sen skålade vi vid 12 slaget en supper kväll blev det prisis som alla år på nyårsafton. OBS jag glömde säga att jag har nåt mitt mål nu är nere på 72 nu jippi som jag har kämpat...  Nu är det nytt år 2014 vi får hoppas att det blir ett bra år för oss alla. Det finns lite bilder från jul och nyår titta gärna på dom. nu får ni ha det så bra mina bloggläsare HEJ DÅ PÅ ER......
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0