Söndag 16/2

Hej mina bloggläsre!!! Jag får be om ursäkt för att jag inte har skrivit på ett tag här...
Nu är det så här att jag har fått praktikplats inom äldreomsorgen det är jätte roligt. Sen har jag stannat i min vikt nu. Jag väger nu 72kg och det är min nomalvikt så jag är så lyklig. Sen har min Faster gått bort det är så tråkigt jag saknar henne jätte mycket. Så nu ska jag gå på begravning. I dag har jag strädat och sen har jag gått på promenad 2 gånger i dag det har varit jätte skönt väder ute. Sen har min syrra varit här och fikat vi åt fruktsalad och sen hade hon med sig vaniljhjärtan tog var jätte goda det var skoj att hon kom och häslade på mig lite. Sen har min kille jort slut för några veckor sen. Jag måste sluta att äta kaker och godis om helgerna jag får börja jätte frukt mer. Jag är så orolig att gå upp i vikt i gen nu är jag har stabliserat mig i vikt. Mina katter springer ute hella dagarna det tycker dom är skönt. Men i dag har mina små troll kissar bara varit inne hella dagen och sovit. I morgon kommer min 2 syrra hem med sina barn det ska bli roligt. Jag ska åka till Mamma på Tisdag och hälsa på dom lite.
Nu vi vi höras mina bloggläsare HEJ DÅ PÅ ER......
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0