Tisdag 24/9

Hej mina bloggläsare!!! Nu är det ny arbets vecka och nya tag. ¨Helgen har varit toppen har firat mormor hon fyllde 82 det var roligt hon fick en fin tårta av mig me. Sen kom syrran hem det var roligt att träffa henne det är sällan vi träffas. Sen på lördan sov jag hos mamma till söndan. På söndan var jag i Linköping på jobbmässa på vallas folkhögskola Och ställde ut mina smycken ¨det gick toppen bra.  I dag sa jag hej då till min syster som åkte hem. Katterna är ute hella dagarna de tycker det är skönt. Men fy vad det har blivit kallt ute. I dag är det 3 månader kvar till julafton Det låter lite depremerande tycker jag. Det var roligt att träffa släkten i helgen. Vikten går bra Jag går ner i vikt. Jag har 8 kg kvar till min normalvikt Det är roligt att vikten rör på sig. Jag lägger ut lite bilder från helgen så kan ni se själva lite som har hänt.. HEJ DÅ MINA BLOGGLÄSARE.......
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annelie

Gick det bra i stan, sålde du mycket smycken?

2013-09-26 @ 19:54:43
Postat av: Therese

Japp

2013-09-26 @ 22:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0