Lördag 28/9

Hej i gen mina kära bloggläsare!!! I dag har jag varit på gammaldags marknad och pumpa tävlig på gamla torget här i åtvid. Jag förlorade pumpa tävlingen men det var många andra som vann roligt för dom. Sen var det många torg stånd. Me massa me grejor roligt var det. Jag har varit där sen 9 på morgon till kl 15.00 när dom stängde frös jorde jag me. Sen åkte jag häst och vagn me det var roligt., Vet ni att det var än som kom och visade sin största pumpa i dag har aldrig sett en sån stor pumpa förut roligt att se. I morgon är det ny dag och då ska jag städa i gen pris som jag gör varje söndag. Katterna springer ut varje dag det tycker dom är skönt. Ne ni får ha det så bra mina bloggläsare HEJ DÅ.....
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Susanne

Synd att du inte vann men det var väl kul att delta ändå och se alla andra pumpor också. Vad vägde den största, den såg ju enorm ut?!

2013-09-29 @ 13:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0