Måndag 4/11

Hej mina bloggläsare!!! Nu är det ny månad i gen och julen är snart här tycker jag det känns. I Torsdags Åkte Mamma och jag till Eskilstuna och hälsade på syrran och Mina syskonbarn nu när det är höstlov i skolan. Vi tåg tåget ditt. Lukas fyllde 8 år nu i november så vi firade honom. På lördan var jag och syrran och mamma på bio Vi såg en skräckfilm den var spännande men lite he mskt tyckte jag., Sen senare på kvällen var vi och åt på kina resturang det var trevligt att gå ut och äta tillsammans. Det var jätte trevligt att åka till syrran och hälsa på det vart en lite minisemter tycker jag för både Mamma och mig. Så fick vi träffa dom Barnen med. På söndan åkte vi hem vid 4 vi var hemma halv 8 I åtvid det var skönt att komma hem i gen. Katterna vart jätte glada att se mig i gen. Övrigt så tränar jag 3 gånger i veckan som vanligt. Och jag är på jobbet som vanligt. Väntar på att få en praktikplats det ska bli spännande. Vikten går toppen jag går neråt fortfarande. Har bara 6 kg kvar till normal vikt Det ska bli skönt att få väga lite mindre. Ne nu så måste jag gå men vi hörs mina bloggläsare. Jag lägger ut lite bilder från helgen så ni kan titta på HEJ DÅ.....
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0