Torsdag 23/5

Hej och hopp!! Nu är jag äntligen hema från sjukhuset det har varit en jobbig tid där. Jus nu har jag smärta kvar men det ska nog gå över med tiden. Och sen har jag massa vitaminer jag måste äta livet ut. Dom är jobbig att ta på morgonen när man har så liten magsäck. Nu var det en vecka sen jag opererade mig det känns skönt att ha det jort. Dom tog på 10 gallstenar på mig me häftigt va. Nu har jag levt på soppa ett tag och det har gåt bra. Men i dag börjar jag me mosad vanlig mat det ska bli spännande. Om 3 veckor får jag börja med vanlig hell mat det ser jag fram i mot. Nu är jag sjukskriven i 1 månad från jobbet men det behöver jag för att åter hämta mina krafter. Sasse och jag är ute varje dag och går. Sen måste jag sova en stund mitt på dagen det är är skönt. I helgen ska jag till Mamma och fira henne på morsdag det orkar jag nog hon blir nog glad då. Men det blir ingen tårta för mig men det gör inte så mycket för att mitt godis sug har försvunit det är toppen tycker jag. Den här månade har varit en spänande resa för mig att gå ner i vikt. Min dröm gick i uppfyllse men den var smärtsam. Men det blir bättre för varje dag hoppas jag. Det är tur att det finns smärtstilande. Ne nu mina vänner måste jag gå men vi hörs HEJ DÅ PÅ ER....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0