Söndag 3/3

Hej på er i gen... Den här veckan har jag varit och jobbat. I onsdags var jag i stan på trappan det var intressant.
I fredas var och Mamma och åt lite lunch på sandelius det var gott och trevligt. I går var syrran här och åt midag hos mig och sen jorde vi om lite här hos mig ¨så nu ser det ut som jag har 2 rum och kök det är häftigt. Tack syrran för en trevlig dag. I går var jag och en kompis ute och festade hella natten nästan en rolig kväll hade jag det. Fonborgen har inte ringt än jag bara väntar och väntar jag ska ringa dom i morgon så ska vi se va dom säger...
Sasse och essa har varit ute lite i dag dom tyckte det var skönt. I morgon ska jag till gymmet i gen och träna sten hårt. I kväll ska jag ta det lugnt och se på tv tv men vi hörs mina bloggläsare HEJ DÅ PÅ ER.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0