Lördag 23/2

Hej på er i gen!!! Förra veckan jobbade jag hella veckan som vanligt. I torsdas var jag hos syrran och firade min systerson som fyllde 13 år ¨det var trevligt vi fick våfflor det var gott. Och sen sov jag hos Mamma till Fredan då gick jag upp kl 5 på morgon för att hinna me morgon bussen. I fredas var jag på Cloetta med kärnhuset som aktivetet som vi har på fredagar jag handlade massa med godis till påsk så nu är det klart. I dag har Pappa varit här och ätit midag det var trevligt.
I morgon ska jag städa lite till påsk så det blir finnt. Och sen ska jag gå till min bästa kompis och fira henne. Hon fyller 27 år i dag Gratis gumman. I kväll ska jag se på tv och ta det lugnt. GOD NATT MINA BLOGGLÄSARE.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0