Tisdag 23/7

 
 
 
Hej Mina bloggläsare!!! I fredas åkte Mamma och jag till eskilstuna och hälsade på syrran vi var där i 5 dar det var rolgt att komma dit och hälsa på barnen me. Vi har varit i parken zoo och tittat på alla djur och Mamma vann 2 kg choklad tur hon har. I Går var vi hos granen och studsade studsmata det var roligt första gången för mig. på kvällen jorde amma fruktsalad som vi åt gott. I dag kom vi hem från lång färden. Borta bra men hema bäst som vi säger. Katterna vart toppen glada när jag kom hem. Jag har tagit lite kort där i från som ni kan se. Tack syrran för trevligt sällskap det har varit toppen trevligt hos dig. Ne nu måste jag gå men vi hörs mina bloggläsare HEJ DÅ PÅ ER....
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Monica

Det gick bra att förminska korten ser jag. Det var roligt att ni var och hälsade på oss.

2013-07-28 @ 22:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0