Lördag 23/2

Hej på er i gen. I dag har jag varit på gymet i en halv timme och tränat det var skönt. Sen gick jag till pappa och drack lite kaffe det var gott efter träningen. Föra veckan var det det sportlov och då kom me syrra ner med sina barn det var roligt vi åkte med samma buss ut till mamma som bor på landet. Jag hade bakat havtrelarn åt barnen dom var jätte glada för det. Det är roligt när barnen uppskattar det man har bakat. Jag busade med dom hella kvällen gud var roligt vi hade det. Sen tog jag bussen till jobbet nästa dag från mamma kl 9 på morgonen det är lagom då har man hunnit vaknat men inte dom dom bara som mamma gäster trötta efter kvällen dans. I dag vill inte sasse gå ut han tycker nog att det är för kalt och det stämmer. Nästa vecka ringer dom från fonborgen till mig och frågar i gen om jag är intreserad av magopration i gen det är spännande nu tycker jag håller tummerna för mig gott folk hella vägen. Jag kommer att sätta lite bilder efter denna text nu från sportlovet då barnen var hos mamma . Ne nu måste jag gå men vi hörs gott folk HEJ DÅ.......
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0