Lördag 16/2

Hej på er i gen!!! I dag har jag tvättat 2 tvättar ch sen har jag skottat snö.
Sen har jag börjar att köra 4 minuter pass varje dag. Det ska vara som ett träningspass på gym 1 timme. Så man kan säga att jag har tränat på gym men fast hema på 4 minuterspass man hittar på egna rörlese. och då ska man köra sten hårt i 20 minter 4 gånger intensiv träning kallas det. det är roligt men lite juobbigt. Sen har jag varit ute med sasse 3 gånger i dag. Och nu i kväll ska jag till en gammal granne och drika kaffe. Och sen ska jag se på mellodifestivalen. och då har jag köpt morötter som godis gott. Jag måste börja mitt nya liv nu och hittils har det funkat bra. på måndag ska jag åka till mamma och hälsa på mina syrra som kommer hem med sina små busfrön.sen har jag bakat havreflarn i dag till mina syskon barn dov vart supper bra. Nu sover mina små katter.
I morgon ska jag köra 2 intensiv träningar 1 på morgonen och 1 på kvällen med en vän...
Ne ni måste jag gå men vi hörs mina bloggläsare HEJ DŨ.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0