Fredag 23/8

Hej på er mina kära bloggläsare!!! I dag har jag varit och jobbat i en fabrik i forsaström det är roligt vi gör reflexer till Finland. Där har jag varit hella veckan skojigt. I Onsdas var jag i Stockholm och var på Abba musiumet det var roligt. Det fanns lite aktivteter där man kunde göra. Sen gick vi på gamla stan det var vackert. Vi åt på en finn kina resturang me. Vi åkte hem kl 18.00 på kvällen då var vi supper trötta Men en finn mini semester fick jag. Och vackert väder me sol och värme hella dagen. I dag har jag rensat min föråd ska ge bort ett data bord Till loppisen Så nu är det finnt i .gen. Sen har jag varit hos optikern Jag hade dålig Ännu dålig syn på höger öga. Ska nu köpa nya bågar och sen ska jag få starkare glas. Det blir nog bra Men det kommer att bli jobbigt att bära glasögonen jämt på sig uch jag skäms när jag har dom på mig. Jag får väll hitta några snygga bågar på måndag när jag ska köpa dom. Vikten går jätte bra Jag går ner i vikt varje vecka supper bra tycker jag. Här kommer lite bilder från jag var i Stockholm. HEJ DÅ PÅ ER.....
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annelie

Såg roligt ut.(kände igen linnet du har på dig...)

2013-08-24 @ 17:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0