Fredag 7/9

Hej på er i gen mina bloggläsare!!!! Nu är det ny månad jag tycker att veckorna går i rasande fart. Den här veckan har jag jobbat hårt som vanligt. I dag har jag varit i linköping på cloetta och köpt choklad. Jag köpte en stor påse gott och blandat till min födelsedag sen fick mamma en stor ask romerska bågar dom är goda. I kväll ska jag ta det lungt jag är faktist lite trött. Den veckan har jag måt lite dåligt vet inte varför. I dag fick jag mitt vinnade busskort så nu kan jag åka gratis buss i 2 veckor vilken tur jag har va. I vgår hämtade jag ut två askar provaktiva smörpacket jag testar åt smartsson det är roligt att få saker gratis. I morgon ska jag ut i skogen med en vän och plocka lingon sen ska jag göra mycket lingonsylt till vintern det ska bli roligt. I dag har sasse varit mitt modelkatt han provade ett smycke som jag hade jort men han ville inte ha den men han vart sött i den. I morgon ska katterna och jag vara ute i solen och ha det sköt tänkte vi. I dag har jag träffat Mamma me vi har varit på sandelius och fickat det var trevligt  tyckte jag. Ne nu måste jag gå mina bloggläsare HEJ DÅ.......  
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0