Söndag 4/11

Hej på er mina bloggläsare!!! Den Här veckan har jag varit på akuten med magsmärtor. Jag har kanske gallsten vet inte än. I helgen har jag varit hos mamma och hälsat på. vi åkte till mormor en stund me. Just nu mår jag dåligt för att jag har smärtor dyngnet runt inte roligt. I morgon ska jag till gymmet och kolla läget ven stund. På onsdag ska jag till stan på söka jobbkurs roligt. Sen håller jag på och söker skola vmen vet inte om jag kommer in än. I dag har jag städat hella hemet och sen har jag varit ute med sasse halva dagen. Annars har jag villat mig lite. Jag har fått mina nya telefon nu den är toppen bra. I kväll ska jag se solsidan det är så bra tycker jag. Ne nu orkar jag inte skriva mer men vi hörs mina bloggläsare HEJ DÅ PÅ ER......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0