Söndag 18/3

Hej på er i gen mina bloggläsare!!! I dag har jag haft fullt upp jag har hasft främande hella dagen. Först kom Pappa och drack kaffe me mig. Och sen kom syrran och mamma Jag hade bjudit in dom på pajfest Jag ville ha lite sälskap i dag. Vi hade det jätte trevligt. Dom var nöjda med min äppelpaj som jag hade jort. Sen har jag varit ute med sasse 4 gånger i dag det tyckte han var skönt. En har jag prommenerat 3 gånger den här helgen det var toppen skönt att komma ut. Min vikt går lite upp och ner just nu vet vinte varför. I mogon ska jag till gymet i gen det ska bli roligt. Jag måste gå ner mera i vikt inan jag ska åka till barcelona så jag blir snygg.I kväll ska jag ta det lungt och se på äkta människor det är så bra tycker jag och spänande. Snart är det påsk och då får vi äta påsk godis och mat det ska bli trevligt tycker jag. Att få träffa släkt och vänner är det bästa med påsk tycker jag. Jag hppas att ni har haft en trevlig helg? Ne nu måste jag gå mina vänner men vi hörs HEJ DÅ PÅ ER.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0