Söndag 11/3

Hej på er i gen!!! Den här veckan har jag varit förskyld odenligt men nu börjar det att gå över... Annars har jag varit och jobbat hella dagarna. I fredags var jag och bowlade med några kompis det var roligt det var länge sen man körde det. I dag har jag tvättat och städat och sen har jag promenerat hella helgen det har varit skönt. Det har varit ett riktigt vår väder ute i helgen. Men i går när jag satt och tittade på melodifestivalen började det att hagla jätte mycket. Sasse och vi är ute om dagarna när jag har tid. essa han får vara inne och busa lite. Gi-metoden går toppen men jag fuskar lite i bland men då skäms jag när jag har jort det. Annars går det bra med maten och jag går neråt i kilon. godis och kakor äter jag inbget av jo föresten mörchoklad brukar jag äta på helgen lite av. Jag har varit rökfri nu i 4 veckor det går bra men jag blir lite röksugen i bland. jag har fixat pass tills jag ska åka till barcelona roligt va. Nu är allr klart för resan snart. Det är bara klippning och nya kläder sen är jag redo att åka. Ne nu måste jag gå men vi hörs mina bloggläsare HEJ DÅ PÅ ER.................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0