Lördag 3/3

Hejsan på er!!! Nu är det ny månad i gen gud vad fort det går nu. I dag har jag tvättat 2 maskiner med kläder gud vad skönt att ha det klart. Sen Har jag hälsat på min Mamma som kom hem i dag. Det var roligt att träffa henne ebn stund. Sen har jag haft en kund här i dag som beställde 2 armband det var roligt. Och sen har jag varit ute med sasse 2 gånger i dag i vackra vädret. Sen har jag lagat kykling till midag det var supper gott. Vet ni en sack varje Söndag brukar jag gå ut och springa en stund det är toppen skönt. Jag har gått ner 11 kg på 8 veckor jag är så glad. Sen har jag hållt uppe med rökningen i 3 veckor det är me jätte bra. I kväll ska jag ta det lungt och se på melodifestivalen me katterna det ska bli spännande. i morgon ska jag kanske till stan med syrran vi får se. ne nu måste jag gå men vi hörs mina bloggläsare HEJ DÅ PÅ ER.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0