Söndag 24/6

Hej på er i gen mina bloggläsare!!! Den här helgen har jag varit hos Mamma på midsommar frirande det var toppen bra dag. Jag varit hos Mamma i 3 dagar roligt. Jag har träffat syrran med sina 3 sötta små barn lite busiga men det går att stå ut i. I fredas var vi på misommarfirande i domarvik det det var roligt. jag och barnen dansade runnt stången. Senare på jkvällen sen gick vi hem och grillade lite kött och korv gott. Efter grillningen åt vi jordgubbstårta som mamma hade jort det var jätte god. Och nu är jag hema i gen hos mina katter dom vart jätte glada när jasg kom hem. När jag var hos Mamma så föddes det en liten kalv i hagen det måste ha varit riligt för kvigan. Jag och barnen var ute varje dag i ladgården och titta på alla djuren som fanns. Det både kor, hästar,katter,hundar. I kväll är jag jätte trött det är nästanv så man somnar . Ne nu måste jag gå mina vänner men vi hörs HEJ DÅ......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0