Torsdag 12/7

God kväll mina bloggläsare!!! I dag har jag varit på lite äventyr. Jag och en vän åkte och åt nere vid tindered det är jätte funnt där och maten var god det var fiskgryta. Sen åkte vi till valdermarsvik och tittade på loppis ocg sen satt vi oss på ett caffe och fickade. En toppen dag jag är lite trött just nu från dagen. I tisdags var jag och mamma på konser det hette kom i form massa bra artister var det. Men det regnade nästan hella kvällen den dagen. Vet ni vem jag fick en kram av uno det var supper roligt. På kvälle så gick Mamma och jag chem från adelsnäs en supper skön promenad. I morgon ska jag träffa Mamma en stund. Sen kommer Pappa och vi ska prta lite. Sen ska jag ta en lång promead på en halv timme. Sasse har varit ute i dag han tycker det är skönt ute. Essa vill vara inne och titta ut genom fönstret. Ne nu måste jag sova mina bloggläsare men vi hör HEJ DÅ PÅ ER.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0