Söndag 8/7

Hej på er i gen!!! Nu har jag börjat min semester gud vad skönt att slippa gå till jobbet i fyra veckor. I fredas var jag ute och åt midag me jobbet sista gången avslutningmidag på villan jätte god mat. I går var det lördag och då var mamma,pappa och jag i söderköping och åt glass på smultronstället med min moster det var jätte god glass mmm. Sen åkte vi hem till min moster och hennes man och grillade flintastek med blomkålsmos som min moster hade jort jätte gott var det. I dag har jag dåligt lite depig men det går nog över tills i morgon. Sen har jag varit ute med sasse i dag det tyckte han var skönt esssa satt vid dörren och tittade ut lite jag hade den öppen en stund. I dag när jag vaknde så regnade det vilket skit väder men det är skönt när det kommer lite regn me. Det har varit hos varmt och klibigt i luften fyy. Min förskylning börjar ge sig nu. Jag är bara lite täppt i näsan. I morgon är det en ny dag och då ska jag städa mitt hem lite som jag inte har hunnit me när jag har varit sjuk. Min GI - vikt går bra får hoppas att jag kan hålla den nu i sommar så jag inte gr upp i gen. Ne nu måste jag gå men vi hörs mina bloggläsare HEJ DÅ PÅ ER.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0