Onsdag 18/7

Hej mina bloggläsare!!! Den här semestern har varit toppen. I dag har jag rensat kantareller hella dagen som jag fick av en god vän. Sen har jag städat och diskat. Sen har jag varit ute med sasse hella dagen. Sen här dagen har verkligen gått fort tycker jag. I går Jorde jag ugnen ren. Sen har jag varit ute och gått hella dagarna det har varit skönt. I morgon ska jag åka till min kära mormor och hälsa på tänkte jag det var länge sen jag var där. Jag har pysslat lite med mina smycken om kvällerna det är roligt tycker jag. Nästa vecka åker jag till min syster i eskilstuna och hälsar på ska vara där i 4 dagar det ska bli roligt det var länge sen jag var där. Ne nu måste jag gå men vi hösrs mina vänner HEJ DÅ PÅ ER.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0