Torsdag 19/1

Hej på er!!! I dag har jag varit på jobbet som vanligt det var bra. Sen har jag haft möte med min godaman Det var ett toppen möte. Sen har jag varit på gymmet och kört stenhårt. Så nu är jag jätte trött faktist. I morse vägde jag mig Jag har gått ner 3 kg på 2 veckor det var jätte roligt. Jag har kört Gi-metoden i 2 veckor nu oich det funkar jätte bra. Jag har slutat me godis läsk och kakor. Godis suget har nästan slutat hellt nu. Jag äter mycket frukt på kvällerna i stället. Efter gymmet i dag så var jag på loppis och hittade en rosa skinsoffa jätte finn och ett jätte stor tv hylla med glasskivor i den blir säker jätte bra här hema. I helgen ska jag tvätta ur ungnen den är så kitig så den rycker när man kör mat i den inte bra. Jag kanske ska städa lite skåp i herlgen me. I bland är livet tråkigt för att man har spå mycket broblem men det går säkert bra ändå. dom säger att det ornar upp sig nån gång och det hoppas jag. Sasse har spungit ute hella veckan och essa gillar och busa sopm vanligt mina små kissar. I natt kommer jag säkert att sova gått efter en lång jobbig dag. Snart fyller min mamma 61 år då ska jag fira henne med tårta och presenter roligt. men nu måste jag gå men vi hörs mina bloggläsare HEJ DÅ PÅ ER.......

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0