Onsdag 11/1

Hej på er i gen!!! I dag har jag varit och jobbat hella trots att jag har varit skit trött hella dan. I morse började jag med mitt nya liv GI-METODEN. Så till frukost vart det äggröra och becon det var gott faktist. Sen tog jag med mig nyttig lunch till jobbet. Inget godis ,kaker läsk, bröd,pasta,ris,potatis. Resten kör jag som vanling. Sen har jag varit hos min kompis en stund och hälsade på det var trevligt. Sen var det hem och äta fisk och grönsaker. Sen hängde jag upp tvätten som jag tvättade i morse. Sen har jag jort pannbiffar som jag ska äta i morgon till midag gott och nyttigt. Sen i kväll har jag varit ute med sassen han bara sprang ut det tyckte han var skönt. Essa har jag kelat med lite me mina goa små killar. I natt ska det bli skönt och sova om jag inte blir väckt i natt me. Det hoppas jag inte måste vara utvillad i morgon bitti. I går var jag hos tandläkaren och drog ut en tand hade smärta hella kvällen sen uch inte roligt. Men i dag är det lite bättre. ne nu måste jag gå mina bloggläsare HEJ DÅ PÅ ER........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0