Torsdag 9/2

Hej på er i gen!!! Den här veckan har jag jobbat som vanligt hellt ok. I Måndas var jag och besökte min mamma det kändes ok. I dag har jag varit hos tandläkaren och lagade en tand har lite ont just nu. Sasse vill inte gå ut han tycker det är för kallt det förstår jag. Essa är lika gosig som vanligt. I morgon slutar jag hellt och röka och höjer min dos på tableterna Jag hoppas det går bra jag vill verkligen sluta röka. Min gi-kost går bra jag håller den. I veckan har jag hämtat ut massa med gratis grejor roligt. Jag tycker det är tråkit ute när det snöar det är så kallt uch. I går ramlade jag omkull 2  gånger först ute och sin på jobbet inomhus det var inte roligt. I dag har jag jätte ont i mitt knä Jasg haltar när jag går. Jag hoppas att det går över snart det är jobbigt att ha så ont. I morgon ska jag fuska lite vi ska göra pizza på jobbet gott. Men sen på kvällen när jag kommer hem blir det gi-mat nyttig mat gott. I helgen ska jag baka gi-coccos toppar men fruktsocker det ska vara nytigare än vanliga kaker. Då kan jag ta en kaka till kaffet på helgen det ska bli gott tycker jag. Nu i kväll har jag diskat efter maten. Se har jag sett på tv när dom föder det tycker jag är roligt annars är det bara skit i tv i kväll. Jag ska snart klippa mina naglar på fötterna de är långa nu. Ne nu måste jag gå men vi hörs mina blogg läsare Hej då........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0