Onsdag 22/2

Hej på er i gen!!! Nu är jag tillbacka på bloggen i gen roligt va. I dag har jag jobbat och sen har jag jort rent ungen så den skinner. Sasse och jag har varit ute 3 gånger i dag han tycker det är så skönt ute. Essa bara ligger och sover han tycker det är skönt inne. Jag har inte sovit odenligt på två nätter nu jag blig tokig tror jag. I söndas var jag i stan med syrran vi var på öob och choppade lite. jag köpte ett strykjärn det behövde jag. Och sen var vi och hälsade på min kära Mamma det var roligt. På Måndan sen tog jag bussen till stan i gen jag skulle på en kurs det var roligt. Sasse har blivit marskatt tror jag han skriker nästan jämt hella nätter för att han vill ut. på fredag blir det 2 veckor jag slutade röka det känns bra man spar pengar då. I morgon är det jobbar dags i gen och sen ska jag till gymet och köra sten hård träning tänkte jag. Det är roligt att gå ner i vikt för då kan man köpa massa men snygga kläder och ha. Till midag i morgon tänkte jag laga GI-pytt det är supper gott tycker jag det borde ni prova. Ne nu måste jag ska lga lite lunch tils i morgon och sen ska jag försköka sova lite i natt. HEJ DÅ MINA BLOGGLÄSARE.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0