Onsdag 15/2

Hej på er i gen!!! Den här veckan jobbar jag som vanligt det känns ok ändå lite trött. I går vart det allahjärtansdag men ingen kille kom till mig med blommor och chocklad det är inte lätt att vara singel uch vad tråkit. I dag har sasse varit vute i stund det tyckte han var skönt. På fredag är det en vecka sen jag slutade röka skönt. Jag tar mina tableter 2 gånger om dagen. Men man mår spy färdigt av dom. Men det gör inget´hellre dä än man ska röka i hjäl sig. Min GI-metod går bra jag försätter att gå ner i vikt. I helgen vet jag inte vad jag ska göra kanske städa och åka och hälsa på mamma vi får se. I dag när jag kom hem från jobbet så hade jag jätte ont i magen vet inte va de var. I kväll ska jag se på tv och äta lite frukt det ska bli gott. Om några månader är det dags för mig att åka på lite semester för mig i bacelona det ska bli roligt tycker jag. Ne nu måste jag gå ska snart äta lite mat börjar bli hungrig. HEJ DÅ MINA BLOGGLÖÄSARE VI HÖRS.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0