Onsdag 1/2

Hej på er i gen. Nu är det ny månad i gen. Gud vad månaderna gårt fort tycker jag hinner knappast me. Föra månaden fick jag en massa finna möbler som jag har köpt på loppis jag är toppen nöjd me dom saker jag har köpt. I morgon ska jag till vc för att hjälp med sluta och röka. jag ska få ett par tabletter som är toppen bra för sluta röka. Ihelgen var jag och firade min mamma som fyllde 61år det var både jobbigt och bra.. min stora syra var hos mamma me det var roligt att träffa henne lite. När jag kom hem från mamma så gosade jag med mina små sötta kisse katter de hade nog saknat mig jätte mycket. Idag har jag städat hella hemet så nu är det rent i gen.Sen har jag tvättat en tvätt med kläder.Så nu är allt klart så nu kan jag pusta ut för kvällen. I dag har jag varit på östansol och jobbet det var roligt. Jag trivs me jobbet på östasol jätte bra. Sasse har varit ute lite i kväll så nu är han trött. I morgon ska jag till gymet och träna lite i gen det ska bli skönt att träna lite. Min vikt går bara neråt det är bra jag kör med mitt gi-metod.I morgon ska jag till jobbet i gen det ska bli roligt. Nu när jag har fått nya soffor så måste jag lära mina katter att inte klösa på dom. Har ni några tips hur man får katter att sluta klösa på soffor. Skriv järna till mig här då.... ne nu måste jag gå men vi hörs mina bloggläsare HEJ DÅ på er.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0