Onsdag 1/8

Hej mina bloggläsare!!! Nu är det ny månad i gen och min semester är slut för i sommar. Den här sommaren har varit toppen lite rengnit men hellt ok. Föra onsdan var jag och Mamma till eskilstuna och häslade på vi tog tåget det var roligt. Vi var på parken zoo och tittade på djuren. Sen var vi och shoppade lite jag köpte naglack blå färg. Sen har vi badat och suttit ute hella dagarna det har varit roligt. Nu är jag hema från resan och det är skönt det. borta bra men hema bäst säger dom. I går tvättade jag massa med klädser så nu är de rena i gen. Sen var jag ute med sasse hella dagen essa var med ute lite. I dag har jag gått en lång promenad och sen har sasse varit ute i dag. Pappa kom en stund och hälsade på det var trevligt. Jag förstår inte att sommaren går så fort. Vintern går sakta men när det är sommar så kenar det i väg. Det var roligt att träffa syrran och hennes barn i sommar. Vet ni en sack jag tog med kakor och bjöd dom det var poulärt såg jag jag. Jag vget att dom älsakar mina kakor. I morgon ska jag åka till stan och shoppa och sen ska jag städa hemet det behövs i bland. Ne nu måste jag gå mina bloggläsare HEJ DÅ PÅ ER.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0