Onsdag 25/4

Hej ¨på er i gen!!! I dag har jag varit och jobbat som vanligt . Jag är skit trött i dag kunde inte sova i natt var klar vaken roligt. Snart är det fredag och då ska jag klippa mig och färga håret det är jätte roligt. I helgen ska jag till min moster och fira henne skojigt. På söndag ska jag och min bästa kompis ha grillparty det ser jag fram i mot. Jag har handlat massa med kläder tills jag ska till bacelona och till sommaren så nu blir jag snygg. Jag har varit rökfri i 2/½ månad nu vist är jag duktig. Sasse han bara står vid dörren dyngnet runt och skriker att han vill ut han är rolig. Men i dag vill han inte gå ut när det regnar då är han tyst. Essa vill bara kella och gossa med mig dom är sötta mina små katter. Gi-metoden går bra men min vikt går upp och ner vet inte va det är. Jag har börjat att cykla om dagarna nu det är roligt. Men i morgon ska jag gå till jobbet tänkte jag. Ne nu måste jag gå ska snart äta kvällmat. HEJ DÅ MINA BLOGGLÄSARE VI HÖRS........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0