Fredag 13/4

Hejsan alla mina vänner!!! Den här månaden har det inte hänt så mycket. Jag har varit och jobbat hella dagarna det har varit kul. Sasse står vid dörren hella dagarna och skriker och vill ut. I dag har vi haft promenad på listan på jobbet roligt. I dag choppade jag lite grejer ett par foppatofflor och 2 bh jag är nöjd me det. Det blir mera choppande i morgon för då ska jag till falrumsklädhus för att handla lite kläder tills jag ska åka till barcelona roligt.I påsk var jag hos min syrra och fira påsk det var roligt att träffa släkte och en massa god mat vart det me. Jag har köpt min en digitalcamra tills jkag ska resa roligt. I kväll ska jag och en kompis köra ett hårt jumpa pass roligt. Min dator har varit lite krånglig men nu har jag ett nytt mådem så det funka hoppas jag. Ne nu måste jag gå mina bloggläsare vi hörs HEJ DÅ PÅ ER........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0