Torsdag 29/9

Hej på er i gen!!! Den här veckan har varit lite konstig för mig. I tisdas måde jag inte bra på hella dan. På kvällen då Så var jag jätte trött jag var snurig i huvudet och tänkte bara negativt om allt. Jag hade kommit in i en ond cirkel. Men i dag mår jag skapligt. Jag har jobbat hella veckan som vanligt det var jätte roligt på jobbet i dag. Just nu är det lite rörit med praktikplats för mig. Jag är ju på östansol redan men jag vill vara på nåt mera ställe. I morgon ska jag jobba i gen inan jag tar helg. Jag ska tvätta i helgen och bytta gardiner. Så kanske jag ska till hästen får se. Sasse älskar att vara ute om dagarna i vackra vädret. Essa har massa med toer i pälsen så dety måste jag klippa på snart. anars är det bra med både katter och mig. I morgon ska jag träffa mamma en stund på centrum det ska bli roligt. Min vgikt går just nu upp och ner hella tiden jag bli så trött på det. Föra helgen var jag på 80 års kalas hos mormor. Hella släkte var där det var jätte roligt. Och massa med tårta vart det me och god mat. på kväälen där sov jag hos mamma. då fick jag ungås lite med min syster som jag inte träffar så ofta. Vi gick ut på loppisen där jag köpte mig en lite ask. Det var roligt att få träffa lite folk. Nästa vecka är det min tur att fylla år uch vad tråkit att bli ett år äldre. Men samtidigt lite roligt. Just nu sover mina sötta små katter. ne nu måste jag gå det är en dag i morgon me HEJ DÅ MINA BLOGGLÄSRE.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0