Fredag 4/11

Hej på er mina bloggläsare!!! Nu är det ny månad i gen. Den här veckan har jag jobbat i gen lite jobbigt faktist. Jag har inte måt så bra sykist det ¨går lite upp och ner lite för fort för mig. I dag har jag tvättat och jort ungnen skinande ren. Jag har varit ute med sasse 2 gånger. Så just nu känner jag mig lite trött. I morgon ska jag till min kompis vi ska se på film och äta en god midag det ska bli roligt. Jag träffade hennes son i dag det var roligt han är så sött. Den här veckan har jag varit på gymet 2 gånger det är roligt. Jag mår faktist lite bättre när jag tränar och det är ett gott teken. Essa har busat lite dan och sasse me dom är guliga mina små katter. Det är skönt att det är helg i gen. Men det är lite tråkit väder ute. Dom säger att det ska bli snö nästa vecka vi får se hoppas inte de för jag hatar snö. Jaha då har man disken kvar då inan man kan ta det lungt för kvällen. Jag tycker det är spå mysigt att tända sjus på kvällen nu när det börjar bli nörkt tidigt. Ne nu måaste jag gå plikten kallar HEJ DÅ PÅ ER.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0