Söndag 22/5

Hej på er i gen!! Nu är helgen snart slut det har varit en bra helg tycker jag. I dag har jag spelat bemeton ute med en personal det var kul. Sen har sasse varit ute hella dan och traslat sig lite över allt. Vi har grillat på förmidan fläskottlet och potatssalad blev det till lunch i dag det var gott. I går var Pappa här och hälsade på. Jag bjöd på kaker och kaffe det tyckte han var gott.  Jag har tvättat hella helgen det är mitt stora nöje på helgen. Sen har jag gått ner 5 kg det är skit bra... Mina byxer känns lite stora så jag tappar dom lite känns det som. I morgon ska jag till gymmet det är jätte roligt. Jag tränar varje måndag en timme. I kväll ska jag se på bigbrother och ta det lungt. Om två veckor är det fin al på bigbroth spännande... Jag drömmer så mycket om nätterna gör ni också de...  Och sen på tisdag ska jag jobba i gen och hella veckan... Ne nu måste jag gå men vi hörs mina bloggläsare HEJ DÅ PÅ ER.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0