Söndag 1/5

Hej på er!!! Den här helgen har jag varit i söderköping på marknad det var jätte kul. På marknaden köpte jag en jätte snygg munkjacka me det var varm och skön. Sen åkte vi till Mina kusiner och hälsade på där vi fick jätte god mat. På kvällen bjöd de på ckips och läsk det var jätte gott. I dag är det lite kalt ute tycker jag Men sasse och jag har varit ute en stund ändå det tyckte han att det var skönt. Sen är jag väldigt trött i dag vet inte varför det kanske vart lite sent i går. Sen har jag tvättat 3 maskiner med tvätt i dag så nu är allt rent i gen. Sen har jag inte jort så mycket mer i dag jag mest latat mig hella dagen.. I morgon ska jag till gymmet i gen det ska bli skönt att träna lite. Jag behöver nog träna nu så mycket onytigt jag har ätit hella helgen. Sen på Tisdag börjar jobbet i gen och hella veckan... Ne nu måste jag gå men vi hörs mina bloggläsare HEJ DÅ.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0