Onsdag 4/5

Hej på er!!! Nu har arbetsveckan börjat i gen.. Jag är både trött och ireterad på dagerna för att jag sover så dåligt om nätterna. I dag var jag på jobbet först sen träffade jag Mamma på sadelius där vi tog en kopp kaffe. Sen gick jag hem där det var husmöte där jag bor. Sen har jag diskat. Och sen kl 18.00 var det mat i basen det var gott vi fick ungspoankaka. Senm har jag dropat droppar i essas öron för han glirar så dant där. Han gillar inte när jag håller fast honom. Sasse är lite busig i dag och bara hittar på hys. I morgon kommer corren till mitt jobb och ska prta me oss. Det ska bli kul hoppas att jag får vara med på bild.. Just nu mår jag skit jag känner mig ledsen inom bords för att ingen förstår hur jag känner mig.. Jag hoppas att jag mår bättre i morgon när jag får sova lite i natt... Resten av kvällen ska jag se på tv det är livrädderna i kväll det är så bra tycker jag.... ne nu måste jag gå men vi hörs mina bloggläsare HEJ DÅ.....

Kommentarer
Postat av: Monica

Jaså corren kommer till jobbet, det låter skoj. Jag får hålla koll på dig i corren sen, jag läser corren på nätet dagligen.



Vad kan det vara som gör att du sover dåligt om nätterna? Är det för varmt? För trött, dvs övertrött?

2011-05-05 @ 00:14:46
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/
Postat av: Therese

Jag vet inte varför jag inte sover ligger och tänker för mycket. på Tisdag kommer bilden på mig ut i corren...

2011-05-05 @ 16:04:38
Postat av: Monica

På tisdag nästa vecka alltså menar du? Som det kommer i corren.

2011-05-06 @ 11:56:06
Postat av: Therese

japp

2011-05-06 @ 16:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0