Lördag 7/5

Hej på er i gen!!! I dag är det ett underbart väder att vara ute i. Jag har sutit i solen hella dan i dag. Sasse har gått ut in. Jag köpte en tvättlinne åt honom den satt jag i selen. Den är 20 meter lång. Så jag har haft honom i den hella dan. Så har hart rört sig fritt och sprungit. Han har tyckt att det har varit skönt ute i dag och jag me har tyckt det. Jag har ätit mnin lunh ute i dag det var skönt. Sen har jag hängt upp mina kläder på tork.  Jag hade tänk städa mitt skåp i dag men det skit jag i. Jag tyckte det var skönare ute i solen. I kväll ska jag nog se lite på tv tror jag. Jag hoppas att det är så här varmt hella helgen faktis och hella veckan det skulle vara skönt. Ne nu ska jag nog gå ut och sätta mig ute en stund till inan det blir kväll men vi hörs mina vänner HEJ DÅ....

Kommentarer
Postat av: Monica

Trevlig helg. Vad bra att Sasse får springa ute i linan, det är säkert skönt för honom.

2011-05-08 @ 14:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0