Torsdag 10/3

Hej på er i gen!!! Just nu har jag inte skrivit på ett tag på min blogg för att jag har haft fullt upp. I dag har jag jobbat det var kul. Min kompis har börjat  på mitt jobb me. Det är roligt vi jobbar i hopp jätte bra. Just nu har jag böjat hell dag på kärnhuset det blir senare dagar jag slutar men det är roligt. I bland funderar jag på att flytta men jag kan alldrig bestämma mig vad jag vill. Nån gång måste man ju släppa taget tycker jag. I dag fyller min syster år hon blir 39 Grattis på dig om du läser detta. I morgon ska jag upp tidigt i gen och ska gå till jobbet. Jag ska treäffa Mamma efter jobbet det ska bli kul vi ska äta semlor mmmm gott. Nu är det ny månad här. jag hoppas att våren är på väg nu jag längtar så mycket efter den.Katterna mår bra de busar varje dag och är glada. Sasse längtar nog till våren så att han kan få gå ut lite efter den långa vintern.Ne nu måste jag gå jag snart sova. Sasse sover  han är nog redan jätte trött och det börjar jag me. HEJ DÅ mina bloggläsare.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0