Torsdag 2/6

Hej på er i gen!!! Nu är det ny månad i gen och det börjar närma sig sommar skönt va. I dag har jag varit ledig hella dagen Det har varit jätte tråkigt att vara ledig. I dag har jag tvättat kläder och hängt ut det torkade jätte snappt. Sen har jag var i tranebo och plokat rabarber. Sen har vi semntat raberberblad det blir nog finna. det ska vara vatten i dom sen. Sasse har varit ute hella dagen i dag det tycker han är skönt. Om ni vill beställa smycken av mig sen får ni höra av er till mig. Jag tänkte börja att göra smycken som en hobby sen det blir roligt. I morgon är jag ldeig i gen skönt. Men det är roligare att arbeta än att vara hema tycker jag. Jag tänkte att jag skulle börja att göra smycken som en hobby på helgerna. Så nu har jag beställt lite grejer det kommer att bli jätte roligt.. I helgen tänke jag att jag skulle till hannäs på loppis det är me roligt.. ne nu måste jag gå måste se vad sasse gör HEJ DÅ PÅ ER.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0