tisdag 7/6

Hej på er i gen!! I dag har jag börjat jobba i gen erfter att haft ledigt ett tag. Det var skönt att komma tillbacks till jobbet i gen. Sen har jag handlat i dag lite mat. När jag kom hem jorde jag rabarberkaka den vart jätte bra. Uch vad varmt det har varit i dag trode att jag skulle svima när jag gick hem från jobbet. När man går så får man knappt nån luft för att det är så varmt. Sasse låg och sov när jag kom hem Han tyckte nog me att det var varmt ute. Just nu är sasse ute och tar lite luft. Jag har öpnnat över allt här hema för att släppa ut varma luften. I morgon ska jag till vårdcentralen för att sluta röka jag undrar hur det kommer att gå. Jag skulle vilja vara rök fri hella mitt liv vi får se va de säger i morgon. I dag kom mina första grejer att göra smycken av. Så nu väntar jag på resten av grejerna så jag kan sätta i gång. Ne nu måste jag gå mina bloggläsare men vi hörs HEJ DÅ PÅ ER.........

Kommentarer
Postat av: Monica

Ja jösses det var verkligen hett i går. Här var det 28 grader i skuggan, pust.

Hoppas det går bra i dag på jobbet och vc.

2011-06-08 @ 10:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0