Onsdag 29/6

Hej i gen!!! I dag har jag varit och jobbat det var kul. Men vilken värme vi har fått jag tror nästan att jag skulle svimma av värmeslag när jag gick hem från jobbet. I Midsommras var jag hos mamma och firade det var rolgt. Vi var i domarvik och tittade när de dansade. Sen åkte vi hem till Mamma och åt jordgubbstårta det var jätte gott. PÅ kvällen grillade vi kött och åt det var me jätte gott att äta. I torsdag var jag hos läkaren med min mage. Jag har haft ont i magen nu i flera veckor och har kännt mig lite trött. Läkaren sa att jag hade magkatar och gede mig några tableter. Nu har jag ätit tableterna i en vecka. Och dom verkar inte funka än så läge. Det bara hugger i magen jag är så trött på dena värkar. I morgon åker jag till öland med jobbet det ska bli roligt. Vi ska vara där över dagen och hitta på massa med saker. Sen ska vi äta buffe på resturan´g det ska bli kul. Sasse är ute om dagerna det tycker han är skönt. Men hanb verkar inte bli nöjd att vara ute den stunden han får. Nu har jag fått hem alla mina smyckes grejer så nu har jag hella sommarlovet på mig att göra smycken. Vill ni beställa av mig får ni skriva det på min blogg. På fredag är vi ledig för att vi åker till öland i morgon vi kommer hem sent. Ne nu måste jag gå men vi hörs mina bloggläsare HEJ DÅ PÅ ER..................

Kommentarer
Postat av: j

Ha det så kul i morgon!!

2011-06-29 @ 20:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0