Lördag 18/6

Hej på er i gem har ni saknat mig!!!! I dag har det var jätte bra sasse har varit ute hella dagen och busat. Jag har tvätat kläder. Sen har jag spelat bemyton ute det var kul. Jag är jätte duktig på det. Nu i kväll har jag ätit jordgubbar och grädde och massa med godis det var gott. I fredas var det en skit dag på jobbet jag vart jätte arg och gick där i från. Jag tror nog att jag var trött för att jag hade gott upp hella veckan kl 7 Men det gör jag varje vardag. Men i dag mår jag bra jag sov till tio i dag det var skönt. Sen har jag förskökt att lösa korsord men det går inget bra jag är för dålig på sånt. Den här helgen ska jag bara ta det lungt tänkte jag. Jag har hafts så ont i magen i veckan jag vet iinte vad det kan vara för nåt. Jag vill säga grattis till min kusin  som tog studenten i fredas ett stort grattis till dig. Ne nu måste jag gå men vi hörs mina bloggläsare HEJ DÅ.........

Kommentarer
Postat av: Susanne

Anton hälsar o tackar! Fina smycken du gör förresten, örhängena du gjorde till mig är jättesnygga!

2011-06-18 @ 23:53:24
Postat av: Therese

Tack så mycket.... Va vill du ha mer för smycken...

2011-06-19 @ 13:54:03
Postat av: Susanne

Jag skulle gärna vilja ha ett halssmycke med en ängel i samma färg som örhängena, lila alltså och kanske ett armband liknande det E-M fick när vi var där. Så om du har lust att göra såna så beställer jag gärna...

2011-06-20 @ 21:51:27
Postat av: Therese

vist så fort jag har fått hem mina saker sätter jag i gång....

2011-06-21 @ 16:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0