Tisdag 26/7

Hej på er i gen!!! I dag har jag varit ute och ätit en kebabtalrik det var gott. Sen har jag handlat lite mat. Sasse och jag har varit ute på en promenad i dag Han är jätte trött nu efter promenaden. Essa vill bara kela dom är goa mina katter. Sen har jag jort smycken åt några dom vart jätte nöjda. Mina beställningar av smycken går som på räls. Nu i kväll har jag måt lite dåligt Jag fick lite panikångest det var jobbigt. Men nu mår jag toppen efter jag tog en tablett. I går träffade jag syrran hon kom från eskilstuna och mina syskon barn fick jag träffa me det var roligt. Jag hade bakat lite kaker till dom hennes barn älskar mina kaker. Nu har jag bara två veckor kvar på min semter det känns skönt. Jag har hunnit me mycket på min lediga tid. Jag har fått sovmorgon varje dag det har varit jätte skönt.  Jag hoppas att ni me har haft en toppen sommar och att ni mjuter av era lediga dagar. I morgon ska jag tvätta lite kläder det är roligt att tvätta tycker jag. Jag har inte hunnit att bada på hella sommaren för att vädret har varit så tråkit. Men jag tänkte att jag skulle hinna bada nån gång. Ne nu måste jag gå men vi hörs mina bloggläsare sommaren är lång och härlig HEJ DÅ PÅ ER..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0