Söndag 24/7

Hej på er i gen!!! I dag har jag tvättat kläder sen har varit ute med sasse. Jag har skelat med essa. Senare i dag ska vi åka ut till adelsnäs där det är music caffe det ska bli roligt. Jag har alldrig varit ute på det caffet i adelnäs. Hoppas att vädret är soligt när vi ska dit. I fredas hände det nåt otäkt.  Jag hade ätit mat på kvällen. Senare på kvällen sen kände jag mig svulllen i halsen och hade svårt att andas jag vart jätte rädd. En vän ringde till sköterskan åt mig hon kom efter några minuter. Hon tog blodtrycket det var inte lågt. Sen trode hon att jag hade fått en alergichock en liten. Jag fick tablett vi väntade i en en timme. Men inget vart bättre då ringde hon till backa efter en timme. hon hämtade lite astmamdecin åt mig som jag fick andas in. Då vart det lättare och andas och kände inte mig konstig det vart bättre. det var otäkt jag viste inte va det va som hände mie mig. Jag trode att jag skulle dö då. Men hon sa att det kunde vara massa med orsaker som påvärkade. Men nu mår jag mycket bättre. i Går tittade jag på en filmn det var nya bäckfilmen det var jätte bra. Det var mysigt att titta på fil på kvällen... Ne nu måste jag gå men vi hörs mina bloggläsare HEJ DÅ........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0