Söndag 17/7

Hej på er i gen!!! Just nu har jag semster det är toppen. Jag sover längre på morgonen det är skönt tycker jag. Jag är ute med sasse på dagerna Han tycker det är skönt. Jag brukar kela med essa och busa lite med honom. Jag har åkt på små ytflykter det är roligt. Jag var i stan i Tordas  och choppade lite. Jag var på mackdonalds och fick mitt första cola glass för i år då vart jag glad.  Sen på fredan var jag hos syrran och hälsade på det var trevligt och jag fick jätte god mat. SEn fick jag lite rabarber av henne från hennes trädgård så i dag har jag jort en stor gryta med rabarber i gen. Jag vist jort massa med gryter med rabarber hella veckorna. Jag kan inte sluta att äta rabarberkräm det är så gott. Nu iu kväll har sasse och jag varit ute det var skönt. Essa är livrädd att gå ut han gömmer sig varje gång när jag öpnnar dörren. Sen har jag prtat med Mamma i kväll det var roligt. Ne nu måste jag gå mina bloggläsare ha det så bra HEJ DÅ PÅ ER.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0