Onsdag 6/7

Hej på er i gen!!!! Nu är jag tillbacka till min blog i gen. I dag har jag jobbat på östansol för sista gången inan semestern. Sen har jag klippt gräs på kärnhuset det var roligt. När jag kom hem gick jag ut med sasse det tyckte han var skönt. Essa var förstås kelig när jag kom hem.Föra Torsdan var vi på kärnhuset till öland det var så underbart på ölan så frid fullt. Sen gick vi i borgholm på öland där jag köpte mig ett par sandaler det var biligt där. Sen på kvällen åt vi buffe det var så gott att jag åt extra mycket. Sen när vi åkte hem från öland var jag jätte trött. Men jag titade extra noga när vi åkte över ölandsbron det var verkligen vackert. Snart har jag semster jobbar bara två dar nu sen är jag ledig i 4 veckor tänk så skönt jag skla ha det. På Måndag ska jag klippa mig kort hos frisan det ska bli skönt att bli av med långa håret. Jag tänkte att jag skulle göra mycket smycken i sommar så beställ ni bara Jag tycker det är så roligt. Ne nu måste jag gå men vi hörs mina bloggläsare HEJ DÅ.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0