Tisdag 13/12

Hej på er i gen. I dag har jag varitb och jobbat det var bra. Men jag var välldigt trött i dag. Jag kunde inte somna i gåpr kväll. Snart är det jul och alla julklappar är färdiga det är skönt. Jag har varit i stockholm den här månaden det var roligt. Vi var på gamla stan och shoppade och åt på en fin resturang på kvällen det var toppen. Sasse är ute lite gran på dagarna det tycker han att det är skönt. Min smyckes försäljning går på topp har just många kunder. Snart ska jag äta julbord 3 gånger nästa vecka det bli gott det. Nästa år ska jag till becelona spänande har alldrig flygit förut. I dag har jag fått lucia kaffe gott. nu har jag inget mer att berätta för er men vi hörs mina bloggläsare HEJ DÅ PÅ ER.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0