Söndag 18/12

Hej på er!!! Nu är det snart jul. jag jobbar bara 4 dagar sen ska jag ta julafton. I går var jag på party det var roligt jag drack lite och skrattade. I går jorde jag kylskåpet rent det vart vackert efteråt. Sasse vill inte gå ut i snön han gillar inte vinter. Essa bara sover bara om dagarna. Nu har mina katter fått nytt torfoder som ska vara bra för dom. Jag ska äta julbord i 2 dagar nu. Först på jobbet och sen här jag bor det ska bli gott. Och sen på julafton ska jag äta julbord i gen. I mkorgon ska jag till gymmet i gen det ska bli skönt. Jag älskar att träna jag mår toppen då. På fredag ska jag klä julgranen med mina katter och sen ska jag slå in mina julklappar. Sasse och essa tycker att julgranen är rolig dom klättrar i den. I dag ska jag ta det lungt det bär söndag och 4 advent gud vad månaden har gått fort. På tisdag tänkte jag att jag skulle köpa apelsiner och sätta hella nejlikor i dom luktar så gott tycker jag. Jag ska sätta in bilder på snön sen så ni ser hur mycket snö vi har fått. Ne nu måste jag gå det är lunh dags för mig snart. Och sen ska jag göra rent plåten i ungnen anars rycker det så dant här. HEJ DÅ PÅ ER MINA BLOGGLÄSARE.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0