Tisdag 2/8

Hej på er i gen!!! Nu är det ny månad i gen gud vad sommaren går fort. Nu har jag en vecka kvar på min semester Jag ska hinna göra massor med grejer på den här veckan. I dag har jag varit och badat i båtvik det var roligt vi bade i flera timmar gud var skoj det var och skönt var det me. Det har varit jätte varmt här i dag. Sasse har varit ute två gånger i dag det tyckte han var skönt. Essa har tittat ut genom dörröppningen i dag men vågar ej att gå ut. I morgon ska jag tvätta lite kläder kanske. Sen kanske ska jag ploka svamt om det finns vi får se. I söndas var jag hos min kompis jag vart bjuden på midag. Och sen tittade vi på film till kl halv 2 på natten det var roligt att träffa henne lite på semestren. Jag har fått en tv i gen Jag hoppas att den håller nu. I dag har jag kölpt massa med frukt när jag handlade det ska vara nyttigt säger de. Den här sommaren har varit toppen bra tycker jag. Bättre än föra sommaren för den var tråkig. Det ska bli skönt att börja jobba nästa vecka så man får lite att göra jag som är så rastlös. I bland tänker jag på mitt liv men jag vet inte va jag vill här i livet det är svårt man blir så nere på nåt sätt. Vet ni en sack jag har ätit glass och godis hella semestern det har varit gåt. Men jag me got mina promenader varje dag. Så nu har jag gått ner 7 kg det är skit bra tycker jag. Ne nu måste jag gå men vi hörs mina bloggläsare HEJ DÅ.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0