Söndag 7/8

Hej på i gen!!! I dag regnar det hella dan tråkigt. I Fredas städade jag golvet, underdiskbänken, stryckte min kökssuk. Så nu är det färdigt till jag ska börja jobba i gen... Nu är semestern slut Och jag ska jobba i gen gud vad skönt att göra nåt på dagerna. I går bakade jag bullar till både mig och Pappa. Så nu har jag bullar hema. I dag har jag tvätat handdukar så nu är dom rena. På lördag ska jag på kräftskiva det ska bli roligt. I går kväll när jag gick och la mig fick jag svårt att andas i gen vet inte va det var. Men det släppte efter ett tag som tur va. Man blir så rädd när man inte får luft det är hemst. Sasse vill gå ut i regnet i dag men det får han inte. Vet ni att essa har stot vid dörren när jag har haft den öppen vist är han häftig. Jag bakade en banankaka förut den vart jätte god. Ne nu måste jag gå mina vänner i gorgon ska jag till gymmet och träna i gen HEJ DÅ PÅ ER......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0